HTML

mesék a kriptából

Friss topikok

  • Nac Mac Feegle: Az első hullaházi napomon írtam, amikor épp rájöttem, hogy én nem ilyen lovat akartam. (2011.04.25. 21:34) A valóság pofánver
  • LittleBite: Instant utasbiztosítás :-) (2011.02.22. 14:23)
  • sless: Én is könnyű préda leszek. Aztán gyakran írj! (2011.02.16. 18:07) helyreigazít
  • GrizzlyGéza: Jaja, en meg ma ezzel futottam ossze a sarki oszeresnel es errol meselt... www.mamapop.com/2009/07... (2011.02.10. 21:59) úgysem fogják elhinni

Linkblog

helyreigazít

2011.02.09. 04:12 Nac Mac Feegle

Mégsem kérdeznek értelmeset. Van egy srác (elsőpados, mert mi más lenne), aki rendszeresen behozza a tankönyvet (nem a kötelezőt, hanem csak az ajánlottat), és érdeklődik, hogy eztmegazt miért is nem tanítom belőle. Mert ő olvasta a könyvet és benne van. És az előadásból kimaradt. És mutogatja az oldalon, hogy mire is gondol. Beszarsz.

A másik meg, miután elmagyarázom érthetően, hogy ez bioarchaeológia óra, nem humán evolúció, sem régészet, ezért kérem, hogy a záróprojektben a hangsúly a bioarchaeológián legyen, ne a régészeti leleteken, vagy az emberré váláson. A témakörökhöz segítséget nyújt a kiadott silabusz (ami, míly megepő, színtiszta bioarchaeológia). Óra után 41 perccel az email (gondolom addig tanácskoztak, hogy mi is az evolúció): My group and I were wondering if we could possibly change our topic and do it instead on Homo floresiensis? We were thinking of doing research on the different arguments about why the "Hobbits" are so small, such as if they were descended from Homo erectus or if it was a pathology. Nos?

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesekakriptabol.blog.hu/api/trackback/id/tr152648266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IzgágaSajtkukac 2011.02.09. 09:54:38

Na, remélem kitalálod a csúcs-szuper nick-emből, hogy ki vagyok :) olvasom majd, úgyis 8,5 órában és még néha otthon is a gép előtt ülök :)
Pusz!

coloszantipáleszosz 2011.02.09. 14:44:04

Engem nem lesz nehéz kitalálni :D Remélem itt már gyakrabban hallunk rólad te nő!

sless 2011.02.16. 18:07:18

Én is könnyű préda leszek. Aztán gyakran írj!
süti beállítások módosítása