Mégsem kérdeznek értelmeset. Van egy srác (elsőpados, mert mi más lenne), aki rendszeresen behozza a tankönyvet (nem a kötelezőt, hanem csak az ajánlottat), és érdeklődik, hogy eztmegazt miért is nem tanítom belőle. Mert ő olvasta a könyvet és benne van. És az előadásból kimaradt. És mutogatja az oldalon, hogy mire is gondol. Beszarsz.
A másik meg, miután elmagyarázom érthetően, hogy ez bioarchaeológia óra, nem humán evolúció, sem régészet, ezért kérem, hogy a záróprojektben a hangsúly a bioarchaeológián legyen, ne a régészeti leleteken, vagy az emberré váláson. A témakörökhöz segítséget nyújt a kiadott silabusz (ami, míly megepő, színtiszta bioarchaeológia). Óra után 41 perccel az email (gondolom addig tanácskoztak, hogy mi is az evolúció): My group and I were wondering if we could possibly change our topic and do it instead on Homo floresiensis? We were thinking of doing research on the different arguments about why the "Hobbits" are so small, such as if they were descended from Homo erectus or if it was a pathology. Nos?